Politica de Retur - Allyshop.ro
1. Introducere Allyshop.ro își dorește ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. Dacă, din orice motiv, nu sunteți satisfăcut de cumpărătura dumneavoastră, aveți posibilitatea de a returna produsele în conformitate cu această Politică de Retur.
Această politică respectă prevederile Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
2. Dreptul de retragere (returul produselor) Conform legislației în vigoare, clienții au dreptul de a returna produsele achiziționate fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
Pentru a exercita dreptul de retur, clientul trebuie să trimită o solicitare la contact@allyshop.ro menționând următoarele informații:
Numele și prenumele
Numărul comenzii
Produsul/produsele returnate
Motivul returului (opțional)
Opțiunea de rambursare (transfer bancar sau voucher pentru o nouă comandă)
După primirea cererii, echipa Allyshop.ro va furniza detalii privind procesul de retur.
3. Condiții pentru acceptarea returului Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur, trebuie respectate următoarele condiții:
Produsul trebuie să fie în stare nouă, fără urme de utilizare, deteriorare sau modificare.
Trebuie returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele aferente (factură, certificat de garanție etc.).
Produsele personalizate nu pot fi returnate.
Produsele din categoria igienă și îngrijire personală pot fi returnate numai dacă sunt sigilate.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care nu îndeplinesc aceste criterii.
4. Costurile de returnare
Dacă returul este cauzat de o eroare din partea Allyshop.ro (ex: produs defect, livrare greșită), costurile de transport vor fi suportate de Allyshop.ro.
Dacă returul este inițiat din alte motive (ex: nu este ceea ce aștepta clientul, mărime greșită aleasă de client etc.), costul transportului pentru returnare va fi suportat de client.
Adresa pentru returnarea produselor va fi comunicată prin e-mail după aprobarea cererii de retur.
5. Rambursarea banilor După recepționarea și verificarea produsului returnat, rambursarea se va face în termen de 14 zile prin una dintre următoarele metode:
Transfer bancar – în contul indicat de client.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
6. Schimbul de produse Dacă doriți să schimbați un produs cu altul, trebuie să returnați produsul inițial conform politicii de retur și să plasați o nouă comandă pe site.
7. Produse neeligibile pentru retur Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
Produse care au fost utilizate sau deteriorate de client.
Produse care au fost personalizate la cererea clientului.
Produse de igienă personală (ex: perii de dinți, aparate de ras, cosmetice desfăcute).
Produse digitale descărcabile.
8. Reclamații și suport clienți Pentru orice întrebări legate de retur, ne puteți contacta la: 📧 Email: contact@allyshop.ro 📍