Politica de Garanție - Allyshop.ro
1. Introducere Allyshop.ro garantează calitatea produselor comercializate și respectă prevederile legale privind garanția produselor. Această politică detaliază condițiile în care produsele achiziționate beneficiază de garanție, durata acesteia și procedura de soluționare a reclamațiilor.
2. Tipuri de garanție oferite
Garanție legală de conformitate – conform Legii nr. 449/2003, produsele beneficiază de o garanție minimă de 2 ani pentru defecte de fabricație.
Garanție comercială – oferită de producător pentru anumite produse, pe o durată specifică (detaliată în certificatul de garanție).
3. Condiții de acordare a garanției Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să fie însoțit de factura de achiziție și, dacă este cazul, de certificatul de garanție.
Să fie utilizat conform instrucțiunilor producătorului.
Să nu prezinte deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare, accidente, intervenții neautorizate sau condiții improprii de păstrare.
4. Procedura de solicitare a garanției Dacă un produs prezintă defecte în perioada de garanție, clientul trebuie să urmeze acești pași:
Trimiterea unei solicitări la contact@allyshop.ro, menționând:
Numele și prenumele
Numărul comenzii
Descrierea detaliată a problemei
Fotografii sau videoclipuri care evidențiază defectul
Expedierea produsului către centrul de service indicat de Allyshop.ro.
Evaluarea produsului de către echipa tehnică. În funcție de rezultat, produsul va fi:
Reparat și returnat clientului.
Înlocuit cu un produs nou (dacă reparația nu este posibilă).
Rambursat integral, în cazul în care nici reparația, nici înlocuirea nu sunt posibile.
Termenul de soluționare a garanției este de maximum 15 zile calendaristice de la primirea produsului.
5. Produse excluse din garanție Garanția nu se aplică în următoarele situații:
Defecte cauzate de utilizare necorespunzătoare, șocuri mecanice, intervenții neautorizate.
Uzură normală a produselor consumabile (ex: baterii, filtre, cabluri etc.).
Defecte cauzate de factori externi (ex: umiditate excesivă, temperaturi extreme, supratensiuni electrice).
6. Reclamații și suport clienți Pentru orice întrebări sau solicitări legate de garanție, ne puteți contacta la: 📧 Email: contact@allyshop.ro 📍